بک تو دِ کاربرد قبلی وبلاگ

از دیشب که دیسپوزیبل‌هیروز به طرز خطرناکی درونم فرو رفت و هایپر شدم، دارم سعی می‌کنم مارتنز را خفه کنم و خودم را به آن راه بزنم. ولی دیگر نمی‌شود. الان‌هاست که عین آن مشتری احمق پاشا و شریفی که شلنگ کوفتی را برعکس وصل کرده و سوپاپ اطمینان ساکشنش "تو"ی سقف رفته بود، بزنم همه را یکی کنم. مارتنز این بار به شکل دلهره‌آور و مشکوکی به یک تی-سی‌وچهار اشاره می‌کند که هنوز شک دارم، ولی بدم نمی‌آید امتحانش کنم. چرا آدم زور بزند کُره‌هایش را با بقیه یکی کند وقتی که بقیه یک فاک نمی‌دهند که برعکس این اتفاق هم بیفتد؟ حقیقتن به جهنم. تنها امیدها، یکی تمرین اره برقی فرداست که سر آن تکه شش/چهار دیلوژنال‌پرایمسی می‌توانم آنقدر با همان رگال‌تیپ نصفه نیمۀ جویده شده، روی بلک پنتر بدبخت بکوبم که جانش از ماتحتش مسافر شود؛ دیگری هم استارکاپ آخر هفته. 


حالا اینها به درک. اگر همچنان از آن سری پست‌ها سوالی چیزی دارید، بپرسید یا اگر بخش خاصی مد نظرتان است، بگویید که سعی کنم بهتر و بیشتر توضیح بدهم.  

نظرات 3 + ارسال نظر
Morgana دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 20:52

نه خب دیگه.گفتم اگه این هفته که دارین میرین ما رو هم جا دادین خب سریع اسممونو بنویسیم و الباقی ماجرا و بیایم باهاتون.
ولی دیگه میذارم برای همون اواخر شهریور.

آها یه بار قرار بود بریم یزد و اصفهان کویر گردی و بعدشم نجوم بازی.که آخرشم من نرسیدم‌برم. برای این گفتم که اصن هیچ قسمت نشده تا به حال.فعلا به طبیعت گردی بیشتر چرخیده زندگانی.

امیدوارم رصد خوبی نداشته باشی :دی
یه سری آدم گند دماغ هم باهات باشن :))

آها. :))
هفته دیگه هم خوبه. اگه نه که دیگه بره تا اواخر شهریور.

آسمون واقعی ندیدی یعنی تا حالا؟ آخه گفتی با تور و اینا میری که همیشه! تور غیر رصدی منظورت بود؟ یا من خنگ شدم؟ یا چی؟

قربان شما. ایشالا قسمت شما هم بشه.
دماغ گنده چه صفتی برای چه جور آدمیه دقیقن؟ :))

Morgana دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 12:11

امیدوارم آخر هفته بی وقفه بارون بیاد و آلودگی های شهری و صنعتی و ماشینی در تمام سطح جوِ یه منطقه ی خاص فرود بیان و ابر سیاه با تمام قوا کل آسمونو بپوشونه و آلودگی های نوری شهر های اطراف دور و نزدیک به طرز عجیبی نفوذ کنن تا یکم نرسیده به آسمون و کوه ها سر به فلک تر از همیشه اقتدار میهن عزیز اسلامی مون رو به نمایش دربیارن :)

و البته.به شما هم خوش بگذره!

+ از اره برقی و رگال تیپ نصفه نیمه جویده شده.
+ نه من آخر شهریور یا کلا توی شهریور میخواستم برم یه جایی، بعد یه ذره نجومی هم هست مکانش.به همین دلیل.وگرنه میام همیشه این برنامه ها رو با تور و اینا.البته کویر نبوده تا به حال.و نگفتی خب چیزی تو هم.

منو از چی میترسونی؟ یه بار خودم دقیقن همین بلا رو سر یه عده آوردم! :)))

+نه ربطی ندارن متأسفانه.
+خب آخه پرسیدی برنامه هست یا نه. ولی الان میگی خودت داری میری :))) کجاست که یه ذره نجومیه؟ :)) تبریز؟
الان من نفهمیدم چی شد. فقط کویر میخوای بری؟ یا چی؟

Morgana یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 22:53

عه؟خودت درست میکنی ابزار آلات موسیقی ت رو؟

یاه یاه ، استارکاپ آخر هفته چه خبره؟کجا؟تنهایی نمیتونی بری دیگه! به نظرم به یه چند تا کار بلد تر از خودت لازم داری همراهت باشن یه وقت آسمونو گم نکنی :دی
ما رَم ببر ! گردش علمی پس از آموزش دیگه!

خودم؟ نه. چطوری به این نتیجه رسیدی؟

یاه یاه، جا نیست دیگه متأسفانه. :)) مگه میای واقعن؟ بابا آخه شماها همه پای عمل که می‌رسه جا می‌زنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد