از این قرتی بازیا!

به پیشنهاد دوستان، پست‌های انس با نجوم در خانه رمز گذاری شده‌ن. 
هرکی خواست، اینجا کامنت بذاره یا یه‌جوری بهم بگه که براش بفرستم. D:

نظرات 6 + ارسال نظر
kilgh دوشنبه 5 شهریور 1397 ساعت 05:00

اینی که تو جواب کامنته نوشتی پست اول سری بدون رمزه خیلی خوب بود. :)))) شاد گردیدیم.
مثل اینایی که می گن اشانتیون ببر مشتری شی. :)))

:)))) خواهش می‌کنم! سیاست مشتری جذب کنیم خوبه؟!
راضی به زحمت نیستیم 5 صبح پیگیری می‌کنین به خدا! :))

Risio یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 22:45

مرسی پسرم ، دعای خیر دوربینم پشت سرت:))))

خواهش میکنم مادرجان.
سلام برسونید بهش. :)))

Risio یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 11:33

توضیح میدی چجوری از دوربینی که دو ساله خریدیم و دو برابرش باید پول سه پایه بدیم و بالا کتابخونه داره خاک می خوره استفاده کنیم؟؟:)))

:)))))))
واقعن باید تنبیه شی به نظرم!

Reza یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 10:39 http://rezacplus.blogsky.com

شما اینجا دارید هسته اتم میشکافید اینقدر رمز بازی دارید؟

:))) دست کمی نداریم!
پست اول این سری بدون رمزه. بخونید، اگه دوست داشتید رمز بدم خدمتتون.

شهرزاد پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 00:05

بزنید بغل بینیم بابا‌.
استاد فقط منم. شماها جفتتون سوء تفاهمید :)))))

عقدَوی! :))

kilgh چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 20:54

بعله استاااااد،
من هنوز هیچ کدومشو نخوندم.
گفتم تخته رو پاک نکنیدا، ولی جاش زدید نامرئی ش کردید.
راستش ازین قرتی بازیا هم حمایت نمی کنم‌ استاد. نیزه به قلب قرتی بازی اصلا استاد. چون از قیافه ی بیرونی ش و وقتی که صرفش کردید و شوقی که واسه نوشتنشون داشتید استاد، می شد فهمید کاملا محتوای مناسبیه واسه در دسترس بودن و چرا که نه، آخه کام آن استاد؟ کلی آدم شبیه من (ازینا که مریخ رو با دکل برق اشتباه می گیرند) رو می شد دو سوته آچار کشی کنید با همین سری پست ها استاد.

علی ای حال، لختی زود تر می گفتید خودم شات می گرفتم، به زحمت نیفتید واس رمز فرستادن استاد.

هرچند البته دارم فکر می کنم چون تو ادامه مطلب بودن بازم آچارکشی لازم ها نمی تونستن پست ها رو گوگل کنند استاد و شایدم زیاد فرقی نکرده باشه استاد. چ م دانم استاد.

با احترام، شاگرد کوچک شما.

:)))))))
ارادتمندم استاد.
راستش دستتون درد نکنه، لطف دارید. شوقم خیلی زیادی معلوم بود، نه؟ :))
استاد با حرفتون موافقم تا حدودی، ولی اینجا به نظرم انقدر رهگذر رندوم و بی‌دلیل هست که آدم معذب می‌شه اگه کسی آچارکشی بخواد. یو نو وات آی مین استاد؟ ولی خب کسی که پیگیر باشه، غریبه هم باشه، می‌تونه بگه و من رمزو براش بفرستم. این کار بیشتر به خاطر مخفی کردن از چشم بد بود (ودف). :))

استاد حقیقتن باعث افتخار ماست که تشریف بیاریم و رمز رو تقدیمتون کنیم. تو رو خدا زحمت نکشید.
به هر حال مرسی که ما رو دنبال می‌کنید.

خط آخرشم نفهمیدم چی شد استاد.

شاگرد که منم استاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد