ترمز‌ها نمی‌گیرند

ریف دفورمیشن‌آودمنیشن پخش می‌شود، مارتنز هدفون را تا دسته روی گوشم فشار می‌دهد و گلن گدن ام.پی.40 را برایم می‌کشد. من می‌مانم و یک سری آدم که باز باید پاکسازی شوند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
نقطه جمعه 15 تیر 1397 ساعت 00:22 http://my-nots.blogsky.com

یکم خیلی بالای دیپلم نبود یا من نفهمیدم ؟؟؟
فقط جمله اخرو متوجه شدم

نه بالای دیپلم نیست، یه‌کم رمزیه فقط! :))

Morgana پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 21:49

ترمز نمیگیره ، قلاب گشاده ، با این حجم از پاکسازی گلنگدن هم دیگه جونِ کشیده شدن نداره و مسلسلت جواب نمیده تا دو روز دیگه.
حقیقتا الان میفهمم چرا مسخره کردی استراتژی هامو.

بوایسون خودتو ، دقیقا همونجور که عرض کردی "باید وایسَوَم" !
نصف جمعیت کره زمینو به فنا میدی تک و تنها. داوود !

:))) مسخره نکردم استراتژیاتو حقیقتاً! صرفاً خواستار توضیحات بیشتر بودم.
چشم چشم. سعی می‌کنم مرتضی! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد