رجن هژدهم

پست احتمالن موقت:

هرسال داره بدتر می‌شه و احتمال کنسلیش هی به یک نزدیک‌تر؛ ولی خب بازم قرار امسال باشیم. در کل کوچیکتریم و تنوع غرفه‌ها هم کمتره، ولی خب باز خوبه که مخ خود صاحابشو زدن (هرچند خیلی دیر) و خودش هم هست و هدایتمون می‌کنه و دلمون یه‌کم بیشتر از پارسال گرمه.

یحتمل این هفته باز بساط ماکت سازی و اعصاب خوردی و حرص خوردن و اینا دارم، ولی خوش می‌گذره. امیدوارم مثل پارسال بعدش باز شفاف و رقیق بشیم و حالمون خوب بشه.

جمعه دیگه، هفت اردیبهشت، پارک زعفرانیه، از ساعت 2 تا 9 شب. از همین تریبون از تمام رهگذران عزیز و معدود خوانندگان ِ جان دعوت به عمل میارم که در جشن روز جهانی نجوم رصدخونه(مون) حضور به هم برسونین. طبق رسم هر دعوتی، اگر دلتون خواست بیاین گرانش رو پیدا کنین و آشنایی بدین، اگر هم نه که فقط بیاین و خوش بگذرونین و عصر جمعه‌تون رو از خر بودن دربیارین! :دی


بیاین ولی. حس خیلی خوبی داره. 

نظرات 2 + ارسال نظر
Risio دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 15:21

اولین دفعه که اومدم تو وبلاگتیه همچین پستی رودیدم ،یه سال شد ؟!:))

تو رو خدا میبینی؟ پیر شدیم! :))

kilgh شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 21:16

سلام. خیلی مرسی ک گفتی. چشم اگه برنامه م جور شد حتمااا. درست می گی خیلی باحاله اینا واسم.
پرسش اساسی که آقا مجانیه؟ شیتیل میتیل باس بدیم؟
تو برج میلاد هم شنیدم برگزار می شه، ولی پارک زعفرانیه رو اولین بار بود شنیدم.
قبول داری اطّلاع رسانی ضعیفه ولی؟ خب شلوغش کنید بدید چند تا چنل و پیج اعلامیه بزنن تبلیغ کنند براتون. من الآن همین رصد خونه تون رو هم سرچ زدم واقعا نتایج شایان توجّهی پیدا نکردم رو اینترنت! اصلا نمی دونستم اونورا رصد خونه هست حتّی.
در سطح جامعه اصلا آشنایی وجود نداره به نظرم.

خلاصه من همیشه تو کفم که این برنامه ها و نمایشگاه های مهیج این جوری رو چرا قشر محدودی از مردم که یه لینک آشنا دارن اون وسط مسط ها متوجه می شن فقط و هی می سوزم که چرا مثلا خودم خیلی نمی فهمم که شرکت کنم. :)))
حالا به لطف دال این بارو فهمیدیم. ولی بگم، اگه بیام آشنایی نمی دما. چه قدرم خوبه نمی شناسمت بخندم تو چشات ضایع شه. ؛)

حالا خلوتم نباشه لطفا که گم و گور شیم اون وسط جمع اگه اومدیم.

قربونتون.
شیتیل میتیل نمیخواد. این یکی دیگه رایگانه. :))

داستان رصدخونه خیلی مفصّله. خودمون هم دلمون خونه که چرا اینجوری شده؛ با اینکه از قدیمی ترین مراکز نجومی تهرانه و کلی آدم گنده از توش بیرون اومدن و خیلی از جاهایی که فعالیتهای نجومی الان دارن انجام میدن، یه جورایی بلخره به رصدخونه وصل میشن. حالا اگه اومدی، از کسایی که اونجان بپرس برات تعریف میکنن. :)) علی الحساب اگه اینستاگرام داری، میتونی اون تو دنبالش بگردی. هرچند اونجام خیلی فعالیت چشمگیری نداره، ولی باز بهتره.

باشه آشنایی نده. :)) ولی اگه اومدی و خوشت اومد، بعدش بگو. :دی
اصلنم خلوت نیست. خیالت راحت. البته به شرطی که بارون نیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد