پست مناسبتی: تهران چویر

اگر وقت و حوصله داشتین، پنجشنبه و جمعه دیگه بیاین تالار رودکی. فکر کنم خوش بگذره اگه آهنگ کارتونای دیزنی و لالالند و اشک‌ها و لبخندها رو بشنوین! :دی
از  اینجا می‌تونین بلیت انتخاب کنین. هرچند که نمی‌شناسیم همو، ولی خیلی خوشحال کننده‌ست اگه بیاین به هر حال! 

نظرات 4 + ارسال نظر
kilgh شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 13:45

ای بابا نشد خب!
ولی یه حسی بهم می گه قطعا بار سومی که اعلامیه بزنی، جور می شه همه چی اگه نمیرم تا اون موقع... پولم دارم جمع می کنم تازه تو عید.
تا سه نشه؟
بازی نشه.

دور از جون البته :))
شما دعا بفرمایید، ایشالا که ماشالا. شاید تمدید شد باز!

kilgh سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 10:36

تو خود گروه؟ اوه اوه دیگه الآن خیلییی خفن شد.

خب در این لحظه که چک کرده م دیگه بلیطش تموم شده س، قیمتش هم خب آره می دونم تقریبا تو رنج بقیه ی کنسرت هاس، ولی ما خیلی بی پولیم. باس برم به روحانی مطالبه هامو یادآوری کنم یه دور دوباره. :)))

دفعه ی بعدی هم اگر بود یه اعلامیه می زنی رو وبلاگت پلیز؟

و راستی آقا واجب شد از سابقه ی موسیقیایی ت بنویسی تو پست هات ما بخونیم هیجان زده شیم. الآن این به نظرم خیلیی خفنه. خیلی دوست دارم ببینم یه آدم چه شکلی و از چه راهی به اون نقطه ای که هستی رسیده. یا شایدم قبلا نوشتی و باس برم آرشیو بخونم؟

+ بابا من خودم دارم سعی می کنم تشدید رو و کلا علامت گذاری رو ترک کنم. ازین جان فشانی ها نکن. :)))

چشم. اعلامیه میزنم ایشالا. :))

ای بابا ای بابا. اختیار دارین!
والا راستش چیز زیادی از این بخشم ننوشتم و معمولاً هم زیاد نمینویسم. ولی اگه سوالی داری بپرس. آرشیو رو هم...نمیدونم، حالی داری بخونی واقعاً؟ خدا قوت! :))
اگه حال و حوصله داری، شاید این تا حدودی به کارت بیاد:
https://www.aparat.com/v/0My6S/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87_%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C_%D8%A8%D9%80%D9%80%D8%A7%D8%AF_-_%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF

جان فشانی نبود. اتفاقاً محض اذیت بود. :))

kilgh یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 15:46

عه؟
تمام این مدّت همینجا بودی ک...!
من به جای اینجا می رفتم
http://nineteen.blogsky.com/
رو چک می کردم فکر می کردم جمع کردی رفتی.
تو یه کامنت هم بهت گفتم ولی فک کنم نفهمیدی چی می گم، منم متقابلا جوابت رو نفهمیدم. ای بابا. :))))

نه آین تین. :))) neinteen
ایول خوشحال شدم می بینم می نویسی.

حالا باعتراف اگه مشکلی نیست تا که ببینیم خودت تو گروه هستی یا به عنوان یه تماشاچی فعّال دعوتمون کردی؟ :)))

عرض شود که گران است و در عین حال آررررره بسی هیجان انگیز!!!! چ م دانم.

به‌به صبح عالی متعالی! :))))
ولی پشت‌کارت ستودنیه در راستای پیدا کردن آدرس. مچکرم. :))

اگه خدا قبول کنه، خودم در گروه تشریف دارم با اجازتون.
در مورد قیمت بلیت هم من هیچ کاره‌ام به خدا. :))

پ.ن: خیلی سعی کردم یه کلمه تشدید دار استفاده کنم ولی پیدا نکردم. :))

شهرزاد چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 16:12

به دنبال همراه همراهی‌کننده می‌گردیم. امید است که ببینیمتون فاینالی! :))

به به...تکبیر فاینالی! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد