راز و رجن!

  بعد از کلی بالا پایین، بلخره داریم روز نجومو برگزار می‌کنیم. هیودهمین و آخرین بارشه احتمالن؛ که خود دکتر هم نیست. احساس می‌کنم عین این سه‌پایه‌هایی که به تف بندن و لق می‌زنن شدیم؛ بدون دکتر و مسئول رصدخونه. آخرین زورامونه احتمالن.

  ولی حالا خلاصه که داریم برگزار می‌کنیم. جمعه، 2 بعدازظهر تا 9 شب، تو پارک زعفرانیه. اینجا رو ببینین، آدرس دقیقش هست. رایگان هم هست.  کلی غرفه داریم، کلی سخنرانی آدمای خفن رو داریم، کلی ماکت و مدل‌های بامزه درست کردیم که خودم به شخصه سر درست کردن یکیشون دارم پیر میشم فی‌المجلس! از تاریخ نجوم می‌گیم، نشون می‌دیم که گالیله از پشت تلسکوپش چی دید، صورت فلکی‌ها رو توضیح می‌دیم، یاد می‌دیم چه‌جوری پیداشون کنین، تلسکوپ داریم که ماه و خورشید رو نزدیک‌تر ببینین و آخرش هم اگه کودک درونتون یهو زنده شد، یه سری به غرفه کودک بزنین. حتی پای نیروی دریایی رو هم وسط کشیدیم که از جهت‌یابی و این داستانا براتون بگن.

  اگه کسی داره اینو می‌خونه و حال داره، پاشه بیاد (یه لحظه حس اونایی بهم دست داد که یه تیکه کاغذ مینداختن تو بطری و پرتش می‌کردن تو دریا ها؟ همونا). من به شخصه خیلی هیجان‌زده می‌شم از اینکه یه آدم مجازی رو تو واقعیت ببینم؛ اگه دوست داشتین بگین که یه جوری همدیگه رو پیدا کنیم. اگرم دوست نداشتین که خب همینجوری مجازی و شاید خاموش بمونیم اصن همگی با هم.


ولی بیاین. فضای خیلی خوبی داره. بیاین و یه بار در زندگی، عصر جمعه‌تون رو از خر بودن دربیارین!

نظرات 4 + ارسال نظر
طراوت یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 16:47

چقدر دیر شد. (بابت دعوت)
:)
ببخشید.

خواهش می‌کنم
نفرمایید
چقدر دیر شد بابت جواب دادن من! :))

شهرزاد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 19:37 http://deltangekhodamam.blogsky.com

نمیدونم
شاید میومدم ولی با تامل بیشتر:)

تأمل بیشتر :))))

شهرزاد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 14:47 http://deltangekhodamam.blogsky.com

کی بریم؟
نهههه اول باید از اسمت رونمایی کنی یه وقت پسر نباشی

نیستم
اگه بودم نمیومدی؟ :))

شهرزاد سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 13:00 http://deltangekhodamam.blogsky.com

نچ
من حال ندارم:(
بیا بریم کافه

:))
حله. بریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد