بتری لایو 2000: کاملن بی ربط

منقول از پلاس:

به کسانی که اعصاب و حوصله شلوغ کاری ندارن، اکیدن توصیه میشه از کلیک روی لینک خودداری کنن.

اولین بار، اینو زمانی دیدم که تازه داشتم پی میبردم خواننده متالیکا، فقط یک نفره که ممکنه هم سبیل چنگیزی با موی کوتاه داشته باشه، هم موهای بلند با ریش. تازه، درامر ذخیره هم نداره اگه درامر اصلی مشکلی براش پیش اومد، ذخیره هه بیاد جاش. تازه داشتم تشخیص میدادم که موهای آدم ممکنه در زمانهای مختلف بلند یا کوتاه باشه و تیپ آدم فرق کنه.

درکم هنوز به اون مقدار نرسیده بود که بفهمم تو 0:43 آقایی که گیتار میزنه و میخونه، با دستش داره به جمعیت یک فحش بدی میده و قصدش خاروندن دست یا بالا زدن آستین تیشرتش نیست.
یه کراش خاصی هم روی اون دختره تو 1:15 پیدا کرده بودم که خیلی بامزه و نمکی میخونه شعرو (تازه سین ش هم فک کنم میزنه یه مقداری).
3:30 رو شونصد بار نگاه و آرزو میکردم تو زندگیم بتونم مث همون خواننده هه از عقب خم بشم و بعدش هم با شدت بیام جلو میکروفون و بگم "پــتووورِرری!" (نمیفهمیدم چی میگه اصن).
حرکت دست بیسیست تو 3:41 و هماهنگیش با سکوت آهنگ و "هوی" گفتن خواننده به شدت برام هیجان انگیز بود؛ البته بعد از حرکات دست و سر گیتاریست در 3:49 و 3:57.

آخرشم که تموم میشد، با خودم فکر میکردم اگه یه روز درام بخرم و بتونم این آهنگو باهاش بزنم، دیگه هیچی از دنیا نمیخوام! البته که زر مفت کودکانه ای بیش نبود.


پ.ن : البته فکر کنم این آهنگ و مخصوصن این اجرا (که همشون در شدیدترین حالت مستی به سر میبرن!) خیلی برای این همه خاطره نوشتن مناسب نیست! :))

نظرات 2 + ارسال نظر
Niloooofar دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 23:42 http://maloosak.69.mu

زندگی یعنی :بخند هرچند که غمگینی.ببخش هرچند که مسکینی.فراموش کن هرچند که دلگیری.اینگونه بودن زیباست هرچند که آسان نیست
خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین.
98651

ممنون بابت همه چی سایت شما عالیه

آموزش تعمیرات کامپیوتر میدی هنوز فرق وبلاگ و سایتو نمیدونی کودن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد