در ادامه فی‌المجلس موقتی

خب، اگه بخوام خودشیفته بازی دربیارم و شما هم بخواید یه ایدۀ کلی داشته باشید از اتفاقی که قرار با ارکستر فیلارمونیک پاریس (که نمی‌دونم اصن وجود خارجی داره یا نه) بیفته، می‌تونید گوش کنید اگه خواستید. با هدفون و اکوالایزر مناسب گوش کنید چون من هنوز تجهیزات و شعور لازم برای صدا سازی خودمو ندارم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
kilgh جمعه 22 تیر 1397 ساعت 20:11

چرا پست قبلی رو خونده بودم :))) ولی کلا با دیفالت "من قرار نیست چیزی بفهمم و این وبلاگ تمرین روان خوانیه هول نکن کیلگ" رفتم جلو، واسه همین کلا دقّت نکردم که به بچّگی بودنش اشاره شده! باب موران هم که نه واقعا نمی شناسم کیه و طبق معمول گفتم از همین خواننده هاست لابد که همه می شناسن من نمی شناسم.

و اینکه اصن شما دو تا بحث سن نکشید وسط چه وضعشه، چون اونجور می تونم بزنم تو پرتون و بگم اتفاقا جوان تر بودنم باعث می شه که حافظه م درست تر کار کنه! :-"

حدسم اینه که خاطره ها احتمالا یکی نیست،
برای من این آهنگ یکی از کارتون هایی ه که تو بچگی یا عاشقش بودم یا ازش متنفر بودم!
ولی از صبح تا حالا هرچی تمرین ضد آلزایمر و این ها کردم، متاسفانه یادم نیومد و الآن دیگه به اجبار دست به دامن گوگل باهوش عزیزم می شیم.

که خب الآن انجام شد و همه ش یادم اومد. خوبه گوگل هست و یادش اومد وگرنه که رسما منو ترور می کردید با این وضع کامنت گذاری و کامنت پاسخ گویی تون! :<


این عکس:
https://goo.gl/images/52ph5T

اسم کارتونش blake and mortimer بود. و این آهنگ رو تیتراژش پخش می شد! من خیلی بچه بودم اون موقع اصلا حوصله دنبال کردن خط داستان رو نداشتم و این همه ش وقتی اپراتور شبکه یک وقت اضافه می آورد پخش می شد و یه قرررررن طول می کشید و من وسطش ده وعده غذا و میوه می خوردم و ده بار می خوابیدم و بیدار می شدم و با همه ی اسباب بازی هام ور می رفتم ولی این بازم تموم نمی شد کارتونش!

ولی آره با وجودی که از کارتونش متنفر بودم بازم بوی بچگی می داد و تفاوتی نداشت و کیف کردم.


و اینم حسن ختام یه شعر تقدیم به هر دوتاتون عزیزان:
http://tarabnak.blog.ir/post/shahriar-piram

کوفت جسارتن! :))))
جوان‌تر بودن یه اثر دیگه هم می‌تونه داشته باشه، اونم اینه که کارتونو ندیده باشی اصن که ظاهراً همین اتفاق افتاده! :))
رفته تو پاچه‌ت کیلگ جان. مال بلیک و مورتیمر نیست، مال کارتون باب مورنه. تلویزیون اشتباه به خوردت داده متأسفانه! :))
به نظرم پست قبلی رو با دیقت دنبال نکردیا!

شعر می‌فرستی؟ الان ما پیریم یعنی؟ یکی طلبت ایشالا!

شهرزاد جمعه 22 تیر 1397 ساعت 19:10

الان سرچ کردم و دیدم اصن کارتونه رو ندیدم هرگز. احتمالاً از ریخت یارو بدم میومده. ولی الان احساس کنج عزلت اینایی که تو بازی راشون نمیدن بهم دست داد! :((((((

:)))) نههه حالا بیا تو بازی!

شهرزاد جمعه 22 تیر 1397 ساعت 18:45

:)))))
آره دو سال کوچیکتره.

خب یحتمل اشتباه گرفته! :)))

Morgana جمعه 22 تیر 1397 ساعت 18:38

بعد آهنگ بلافاصله منتظر بودم یکی با صدای جالبی بگه ، باب مورَن!

الان اینو خودت زدی؟چجور؟چه خبره؟

عه حتا تو هم! ایول ایول گیمی فایو :))
خودمو چپوندم در واقع. با لینک پست قبلی مقایسه کن، متوجه می‌شی. :دی

شهرزاد جمعه 22 تیر 1397 ساعت 17:59

مگه آهنگ چیه که شماها یادتونه من نه؟ :|||| با توجه به این که از تو کوچیکترم و از کیلگ بزرگتر، پس باید منم بشناسم مگه اینکه پسرونه باشه
حالا اینو بفرست بعداً بهترشم بفرست! D:

یوه یوه!
پسرونه؟ نه که تو پسر نیستی! :))
اگه کیلگ ازت کوچیکتره که کم‌کم دارم فکر می‌کنم اشتباه گرفته با یه آهنگ دیگه! :))

چش چش.

ادیت: بیا...یکی دیگه هم اومد که می‌شناستش! :))

شهرزاد جمعه 22 تیر 1397 ساعت 11:30

اینو برام بفرست لطفاً *_*

یه ورژن بهترشم تو راه خواهد بود احتمالن. همینو بپیچم یا صبر می‌کنید؟

kilgh جمعه 22 تیر 1397 ساعت 10:51

خب رسما وای. این یکی از آهنگای بچّگیه!
حالا لطفا اگه کسی می دونه یکم راهنمایی تا یادم بیاد کدوم کارتون بچّگی. چون یادم نمی آد و اعصابم داره می میره!!!
خیلیییی خاطره انگیز بود.

ولی من اگه بلد بودم آهنگای بچگی رو خودم بزنم، کارم به فکر و خیال کردن واسه فیلارمونیک نمی رسید، اینقد خودمو خفه می کردم با آهنگای بچگی که خود فیلارمونیک شده واسه ی خریدن دو ثانیه سکوت اضافه ترم، بیان رایگان ببرنم پاریس.

سوال هم دارم،
اینایی که الآن این قطعه رو زدن چند نفرند/(یا حتی ید)؟
+ اکولایزر؟ اکو دهنده؟ چی؟ خوردنیه یا پوشیدنیه؟ از کجا بگیریم؟ بقالی ها دارن؟ مدیا پلیر هم یه تیکه داره نوشته اکولایزر، هموناست یا فرق می کنه؟

کیلگ جان، الهی قربونت برم، پست قبلیو نخوندی؟ :))
به هر حال دمت گرم که یادت بودش. فکر می‌کردم فقط خودم آهنگشو یادم مونده!

ایشالا پس تو ارکستر می‌بینمت. بعد بریم پیش دشا/دشام/دشامپ/دشامپز یا هرچی! :))

در مورد سوالا هم:
1- این قطعه که ورژن اصلیشه و من خودمو به زور چپوندم اون وسط. لینک پست قبلی و این یکیو گوش کنی متوجه می‌شی. یه نفرم یعنی در واقع! ولی اینکه ورژن اصلی رو چند نفر زدن، به احتمال زیاد با کامپیوتر اجرا شده؛ یعنی صداهاش شبیه‌سازی شده‌ست.
2- قاعدتاً باید همون باشه. البته من هیچوقت با مدیاپلیر ارتباط برقرار نکردم انقدر که بد پخش می‌کنه همه چیو! :)) اکوالایزر یه ابزاریه که باهاش می‌تونی فرکانس‌های مختلفی که تو آهنگ می‌شنوی رو تنظیم کنی. یه‌کم انگولش کنی دستت میاد چیه.

+یه تشدید جا انداختی! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد