مهدی‌سرخ

بدترین یادگاری‌ای که از یه نفر می‌تونه بمونه، اینه که تو وجود خودت باشه.

حالا من موندم، خال سمت راست صورتم و سفیدی وسط موهام.

نظرات 3 + ارسال نظر
kilgh سه‌شنبه 7 آبان 1398 ساعت 16:39

سلامت باشید. اصلا این هفته ی پر تعطیلات را به پیامبر و امام رضا سفارش کرده بودم واسه شخص خودتان که مشکل وقت دارید.

آخرین پیامتون. هوم.
ن م دانم والا.
چی بوده؟ باید برم دفترچه خاطرات باز کنم.

چسبید، جایتان خالی.

پیام؟ والا برای ما که نیشان نمی‌دهد. خودتان یک بررسی بفرمایید در صورت لزوم / تمایل.
ارادتمندیم.

kilgh پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 15:11

استاد سلام خوبی خوشی سلامتی
چند وقتی بود مقاله ننوشته بودی گفتیم خبری بگیریم

سلاااااااام استاد!
خوبم خوبم. یه‌کم مشکل وقت دارم که چیزی نمی‌نویسم. ولی مرتب سر می‌زنم و سعی می‌کنم بخونمتون همتونو.
شما چطورین قربان؟ آخرین پیاممون بهتون رسیده دیگه ایشالا؟

شهرزاد جمعه 1 شهریور 1398 ساعت 06:51

چیزی که نشده؟ همه زنده و سالمن؟

بله تا حدودی.
قربونتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد